Sojusz Anioły Apokalipsy na Vis arcana

Sojusz Aniołów Apokalipsy

#1 2009-02-11 14:16:09

Gwenhvar

Sojusznik

4989822
Skąd: Ankh-Morpork
Zarejestrowany: 2009-02-07
Posty: 16
Punktów :   
WWW

Gwenhvar/człowiek/kapłanka

Na chwilę obecną tj 32 lvl x)

STATYSTYKI
PŻ:    386    +22
MA:    637    +45
Siła:    20    -2
Żyw:    58    +4
Wie:    61    +9
Int:    78    +11
Zwi:    33    +12
Spr:    28    0
Cel:    21    0
Cha:    32    0
Tak:    65    +15
Szcz:    0
Ochrona:
58
Odporności:
Woda:    21
Ogień:    21
Ziemia:    21
Powietrze:    21
Duch:    21
Ciało:    21

umiejętności   

Broń Sieczna    1%
Broń Obuchowa    5%
Broń Miotana    0%
Broń Drzewcowa    4%
Magia Ognia    19%
Magia Wody    19%
Magia Ziemi    18%
Magia Powietrza    25%
Magia Ciała    58%
Magia Ducha    58%
Tarcza    0%
Ciężka Zbroja    7%
Lekka Zbroja    10%
Szaty    21%

umiejętności rasowe
Wszechstronność
Znajomość Terenu
Adrenalina

ekwipunek:

Wyjątkowy Solidny Morion Inteligencji   

Wartość: 6 552
Ochrona: 8
Typ: Hełm (Lekka zbroja)
Kara do skuteczności magii: 3%

+1 do odporności na magię ognia
+1 do odporności na magię wody
+1 do odporności na magię ziemi
+1 do odporności na magię powietrza
+1 do odporności na magię ciała
+1 do odporności na magię ducha

+3 do ochrony (+3)
+2 do inteligencji (+1)

***

Dobra Muszkieterska Lniana toga Wody   

Wartość: 21 158
Ochrona: 15
Typ: Napierśnik (Szaty)
Kara do skuteczności magii: 0%

+10 do odporności na magię ognia
+10 do odporności na magię wody
+10 do odporności na magię ziemi
+10 do odporności na magię powietrza
+10 do odporności na magię ciała
+10 do odporności na magię ducha

+3 do zwinności (+1)
+33% szans na dodatkowy ruch w turze (+3%)
+8% zwiększone działanie magii wody (+1%)

***

Wyjątkowa Eteryczna Aksamitna szarfa   

Wartość: 8 044
Ochrona: 5
Typ: Pas (Szaty)
Kara do skuteczności magii: 0%

+2 do odporności na magię ognia
+2 do odporności na magię wody
+2 do odporności na magię ziemi
+2 do odporności na magię powietrza
+2 do odporności na magię ciała
+2 do odporności na magię ducha

+3 do zwinności (+1)

***

Dobre Krwawe Aksamitne dhoti Lekkości   

Wartość: 6 451
Ochrona: 5
Typ: Spodnie (Szaty)
Kara do skuteczności magii: 0%

+3 do odporności na magię ognia
+3 do odporności na magię wody
+3 do odporności na magię ziemi
+3 do odporności na magię powietrza
+3 do odporności na magię ciała
+3 do odporności na magię ducha

+10 do punktów życia (+10)
-1 do siły
-12% do czasu wyprawy (1%)

***

Szturmowe Guślarskie chodaki Lewitacji   

Wartość: 14 739
Ochrona: 3
Typ: Buty (Szaty)
Kara do skuteczności magii: 0%

+2 do odporności na magię ognia
+2 do odporności na magię wody
+2 do odporności na magię ziemi
+2 do odporności na magię powietrza
+2 do odporności na magię ciała
+2 do odporności na magię ducha

+5 do taktyki
+27% szans na dodatkowy ruch w turze (+3%)
+12% szans na unik (+1%)

***

Dobry Muszkieterski Guślarski jedwabny manipularz Lekkości   

Wartość: 11 381
Ochrona: 6
Typ: Rękawice (Szaty)
Kara do skuteczności magii: 0%

+3 do odporności na magię ognia
+3 do odporności na magię wody
+3 do odporności na magię ziemi
+3 do odporności na magię powietrza
+3 do odporności na magię ciała
+3 do odporności na magię ducha

+3 do zwinności (+1)
+30% szans na dodatkowy ruch w turze (+3%)
-1 do siły
-10% do czasu wyprawy (1%)

***
Dobra Szturmowa Różdżka Wampirów   

Wartość: 13 372
Obrażenia: 42-58
Typ: Broń Drzewcowa 1-ręczna

+5 do taktyki
+21% szans na dodatkowy ruch w turze (+3%)
+3.4% zadanych obrażeń przechodzi na PŻ (+0.2%)

***

Żywotna Guślarska laska Olimpu   

Wartość: 8 100
Obrażenia: 24-34
Typ: Broń Drzewcowa 1-ręczna

+2 do zwinności (+1)
+4 do żywotności (+1)
+3 do wiedzy (+1)
+2 do inteligencji (+1)

***
Absorbujący Talizman Inteligencji   

Wartość: 18 240
Typ: Amulet

regeneracja 3% punktów many na turę walki
+4 do inteligencji (+1)

***
Muszkieterski Sygnet Zmycia   

Wartość: 7 752
Typ: Pierścień

+1 do zwinności (+1)
+33% szans na dodatkowy ruch w turze (+3%)
+5 obrażeń od magii wody (+5)

***
Szturmowy Sygnet Oświecenia   

Wartość: 12 376
Typ: Pierścień

+5 do taktyki
+30% szans na dodatkowy ruch w turze (+3%)
+6 do wiedzy (+1)

Czary
na razie używam podobnych zestawów do wszystkiego...

http://img3.imageshack.us/img3/9642/czarywa1.jpg


" A Ona, Ona, Ona, Ona powraca wciąż taka sama
  A Ona, Ona, Ona, Ona - kolejny pusty dźwięk
  A Ona, Ona, Ona, Ona - trucizna moja i wiara
  A Ona, Ona, Ona, Ona teraz woła mnie..."

Offline

 

Stopka forum

RSS
Powered by PunBB
© Copyright 2002–2008 PunBB
Polityka cookies - Wersja Lo-Fi


Darmowe Forum | Ciekawe Fora | Darmowe Fora
Германия Hotely Zempin