Sojusz Aniołów Apokalipsy
Na chwilę obecną tj 32 lvl x)
STATYSTYKI
PŻ: 386 +22
MA: 637 +45
Siła: 20 -2
Żyw: 58 +4
Wie: 61 +9
Int: 78 +11
Zwi: 33 +12
Spr: 28 0
Cel: 21 0
Cha: 32 0
Tak: 65 +15
Szcz: 0
Ochrona:
58
Odporności:
Woda: 21
Ogień: 21
Ziemia: 21
Powietrze: 21
Duch: 21
Ciało: 21
umiejętności
Broń Sieczna 1%
Broń Obuchowa 5%
Broń Miotana 0%
Broń Drzewcowa 4%
Magia Ognia 19%
Magia Wody 19%
Magia Ziemi 18%
Magia Powietrza 25%
Magia Ciała 58%
Magia Ducha 58%
Tarcza 0%
Ciężka Zbroja 7%
Lekka Zbroja 10%
Szaty 21%
umiejętności rasowe
Wszechstronność
Znajomość Terenu
Adrenalina
ekwipunek:
Wyjątkowy Solidny Morion Inteligencji
Wartość: 6 552
Ochrona: 8
Typ: Hełm (Lekka zbroja)
Kara do skuteczności magii: 3%
+1 do odporności na magię ognia
+1 do odporności na magię wody
+1 do odporności na magię ziemi
+1 do odporności na magię powietrza
+1 do odporności na magię ciała
+1 do odporności na magię ducha
+3 do ochrony (+3)
+2 do inteligencji (+1)
***
Dobra Muszkieterska Lniana toga Wody
Wartość: 21 158
Ochrona: 15
Typ: Napierśnik (Szaty)
Kara do skuteczności magii: 0%
+10 do odporności na magię ognia
+10 do odporności na magię wody
+10 do odporności na magię ziemi
+10 do odporności na magię powietrza
+10 do odporności na magię ciała
+10 do odporności na magię ducha
+3 do zwinności (+1)
+33% szans na dodatkowy ruch w turze (+3%)
+8% zwiększone działanie magii wody (+1%)
***
Wyjątkowa Eteryczna Aksamitna szarfa
Wartość: 8 044
Ochrona: 5
Typ: Pas (Szaty)
Kara do skuteczności magii: 0%
+2 do odporności na magię ognia
+2 do odporności na magię wody
+2 do odporności na magię ziemi
+2 do odporności na magię powietrza
+2 do odporności na magię ciała
+2 do odporności na magię ducha
+3 do zwinności (+1)
***
Dobre Krwawe Aksamitne dhoti Lekkości
Wartość: 6 451
Ochrona: 5
Typ: Spodnie (Szaty)
Kara do skuteczności magii: 0%
+3 do odporności na magię ognia
+3 do odporności na magię wody
+3 do odporności na magię ziemi
+3 do odporności na magię powietrza
+3 do odporności na magię ciała
+3 do odporności na magię ducha
+10 do punktów życia (+10)
-1 do siły
-12% do czasu wyprawy (1%)
***
Szturmowe Guślarskie chodaki Lewitacji
Wartość: 14 739
Ochrona: 3
Typ: Buty (Szaty)
Kara do skuteczności magii: 0%
+2 do odporności na magię ognia
+2 do odporności na magię wody
+2 do odporności na magię ziemi
+2 do odporności na magię powietrza
+2 do odporności na magię ciała
+2 do odporności na magię ducha
+5 do taktyki
+27% szans na dodatkowy ruch w turze (+3%)
+12% szans na unik (+1%)
***
Dobry Muszkieterski Guślarski jedwabny manipularz Lekkości
Wartość: 11 381
Ochrona: 6
Typ: Rękawice (Szaty)
Kara do skuteczności magii: 0%
+3 do odporności na magię ognia
+3 do odporności na magię wody
+3 do odporności na magię ziemi
+3 do odporności na magię powietrza
+3 do odporności na magię ciała
+3 do odporności na magię ducha
+3 do zwinności (+1)
+30% szans na dodatkowy ruch w turze (+3%)
-1 do siły
-10% do czasu wyprawy (1%)
***
Dobra Szturmowa Różdżka Wampirów
Wartość: 13 372
Obrażenia: 42-58
Typ: Broń Drzewcowa 1-ręczna
+5 do taktyki
+21% szans na dodatkowy ruch w turze (+3%)
+3.4% zadanych obrażeń przechodzi na PŻ (+0.2%)
***
Żywotna Guślarska laska Olimpu
Wartość: 8 100
Obrażenia: 24-34
Typ: Broń Drzewcowa 1-ręczna
+2 do zwinności (+1)
+4 do żywotności (+1)
+3 do wiedzy (+1)
+2 do inteligencji (+1)
***
Absorbujący Talizman Inteligencji
Wartość: 18 240
Typ: Amulet
regeneracja 3% punktów many na turę walki
+4 do inteligencji (+1)
***
Muszkieterski Sygnet Zmycia
Wartość: 7 752
Typ: Pierścień
+1 do zwinności (+1)
+33% szans na dodatkowy ruch w turze (+3%)
+5 obrażeń od magii wody (+5)
***
Szturmowy Sygnet Oświecenia
Wartość: 12 376
Typ: Pierścień
+5 do taktyki
+30% szans na dodatkowy ruch w turze (+3%)
+6 do wiedzy (+1)
Czary
na razie używam podobnych zestawów do wszystkiego...
Offline