Sojusz Anioły Apokalipsy na Vis arcana

Sojusz Aniołów Apokalipsy

  • Nie jesteś zalogowany.
  • Polecamy: Gry

#1 2009-02-08 11:40:47

Mandragora

Członek Rady

Zarejestrowany: 2009-02-07
Posty: 26
Punktów :   

Po co nam ta repka... Czyli budowle sojuszowe..

Akademia bojowa

Postawienie tego budynku umożliwia członkom sojuszu ćwiczenie swych umiejętności bitewnych. Wielogodzinne treningi imitujące walki na otwartej przestrzeni opłacają się jednak sowicie. Dzięki akademii bojowej, bohaterowie uzyskują o 2% więcej Punktów Życia w walkach sojuszowych.

Wymagania: Charyzma: 76 Spryt: 76 Żywotność: 76
Złoto: 7 000 000 Drewno: 4 000 000 Kamienie: 2 000 000

Reputacja sojuszu: 500
Czas ukończenia: 01:56:40

Ołtarz Tyra

Faktem jest, że bogów lepiej mieć po swojej stronie. A jak lepiej zyskać ich przychylność, jak nie poprzez budowanie ołtarzy lub świątyń ku ich czci? Ołtarz poświęcony Tyrowi zapewnia przychylność tego potężnego boga wojny. W walkach sojuszowych napełnia on swą mocą bohaterów, przez co ich Siła oraz Żywotność wzrasta o 2%.

Wymagania: Charyzma: 70
Złoto: 4 000 000 Drewno: 2 000 000 Kamienie: 1 500 000

Reputacja sojuszu: 500
Czas ukończenia: 01:23:20


Źródło Hel

Magiczne źródło Hel zawiera esencję śmierci. Krótka modlitwa przed walką do tej okrutnej bogini skutkuje zwiększeniem obrażeń fizycznych oraz magicznych o 2%.

Wymagania: Charyzma: 90
Kryształy: 2 000 000

Reputacja sojuszu: 500
Czas ukończenia: 02:46:40

Kamienny krąg

Kamienny krąg jest bardzo specyficznym miejscem. Odpowiednio ustawione, pokryte runami menhiry skupiają wokół siebie energię przyrody. Dzięki temu Mana w walkach sojuszowych zwiększa się o 2%.

Wymagania: Charyzma: 76
Kamienie: 4 500 000 Kryształy: 4 500 000

Reputacja sojuszu: 500
Czas ukończenia: 01:15:00


Wieża mgieł


Wokół potężnej i strzelistej wieży mgieł kłębią się magiczne opary. Skierowane na pole bitwy, skutecznie blokują czary przeciwnika, a gdy oplotą się wokół ciał bohaterów, zwiększają ich obronę fizyczną. Wieża mgieł zwiększa Odporności członków sojuszu o 3%. O taką samą wartość podnosi także Obronę.

Wymagania: Charyzma: 90
Drewno: 1 000 000 Kamienie: 2 000 000 Kryształy: 1 500 000

Reputacja sojuszu: 500
Czas ukończenia: 02:05:00


Biblioteka

W bibliotece przechowuje się wszelkie zebrane podania, manuskrypty i księgi. Lektura owych pism bywa bardzo interesująca i pouczająca zarazem. Godziny spędzone nad dawnymi tekstami owocują zwiększeniem inteligencji oraz wiedzy o 2%.

Wymagania: Charyzma: 70
Złoto: 4 000 000 Drewno: 2 000 000 Kamienie: 1 500 000

Reputacja sojuszu: 500
Czas ukończenia: 01:56:40


Cech rzemieślniczy

Efekt synergii jest powszechnie znanym zjawiskiem. Wspólnie można zrobić znacznie więcej niż działając osobno. Nie inaczej rzecz się ma z rzemieślnikami. Połączone siły ekspertów w tej dziedzinie owocują skróceniem czasu budowy wszystkich budynków(prócz sojuszowych) o 2%.

Wymagania: Charyzma: 97 Spryt: 97
Złoto: 3 000 000 Drewno: 2 500 000 Kamienie: 1 000 000

Reputacja sojuszu: 500
Czas ukończenia: 02:46:40

Gildia zwiadowców

Podpatrując działania specjalistów od zwiadu i tropienia można się nauczyć wiele pożytecznych rzeczy. Skutkuje to zwiększeniem zwinności, taktyki oraz celności członków sojuszu o 2%.

Wymagania: Charyzma: 70 Żywotność: 70
Złoto: 5 000 000 Drewno: 2 000 000 Kamienie: 1 000 000 Kryształy: 500 000

Reputacja sojuszu: 500
Czas ukończenia: 01:56:40


Pałac Snotry


Snotra to wspaniała bogini mądrości. Budując pałac ku jej chwale, członkowie sojuszu mogą liczyć na błogosławieństwo w postaci szybszego kojarzenia faktów. Skutkuje to zwiększeniem doświadczenia na wyprawach o 0,5%.

Wymagania: Charyzma: 76 Spryt: 76
Złoto: 10 000 000 Drewno: 3 000 000 Kamienie: 3 000 000 Kryształy: 3 000 000

Reputacja sojuszu: 500
Czas ukończenia: 01:23:20

Thorowa sala

Wieści głoszą, że bogowie od pewnego czasu coraz baczniej śledzą poczynania bohaterów. Intencje wobec nich nie są pewne, lecz coraz więcej mówi się o tym, że bogowie szukają sprzymierzeńców. Dlatego też często ingerują w przebieg zdarzeń. Legendy mówia, że ongiś, gdy pewien bohater zapalczywie walczył na arenie z przeważającą liczbą krwiożerczych bestii, Thor natchnął go swą mocą, dzięki czemu ów bohater wykonywał swe ruchy znacznie szybciej i sprawniej, czym zapewnił sobie efektowne zwycięstwo. Na pamiątkę tych zdarzeń bohaterowie stawiają niedaleko areny wielką, bogato zdobioną salę, do której udają się przed stoczeniem bitwy, prosząc o błogosławieństwo tego potężnego boga wojny. Thorowa sala zwiększa o 5% HP oraz o 10% taktykę i zwinność w walkach na arenie.

Wymagania: Charyzma: 83 Spryt: 83
Złoto: 3 000 000 Drewno: 1 000 000 Kamienie: 1 200 000 Kryształy: 2 000 000

Reputacja sojuszu: 2000
Czas ukończenia: 05:33:20


Spichlerz

Spichlerz to ogromna i trwała budowla, w której sojusznicy będą mieli możliwość przechowywania surowców. Jednak raz włożone materiały mogą być zużyte jedynie do stawiania, bądź ulepszania budynków.

Wymagania: Charyzma: 70
Drewno: 1 000 000 Kamienie: 800 000

Reputacja sojuszu: 500
Czas ukończenia: 02:21:40

Magazyn sojuszowy


Magazyn sojuszu to wielkie pomieszczenie, przeznaczone specjalnie do przechowywania różnego rodzaju ekwipunku. Tutaj bohaterowie mogą składować zdobycze, które chcą oddać swym kompanom. Jednak magiczna moc tej budowli trwale łączy ją z pozostawionymi przedmiotami, co skutecznie uniemożliwia ich późniejsze sprzedanie.

Wymagania: Charyzma: 70
Drewno: 1 000 000 Kamienie: 800 000

Reputacja sojuszu: 500
Czas ukończenia: 00:58:20

Pomnik Odyna

Pomnik najwspanialszego pośród bogów emanuje potężna mocą. Trud włożony w budowę tego monumentu jest ogromny, lecz nie może pozostać niezauważony przez Odyna. Dzięki tej budowli wszyscy członkowie sojuszu zostają napełnieni mocą Jednookiego. Punkty Życia oraz Mana zwiększają się o 5%.
Wymagania: Charyzma: 70 Spryt: 70
Złoto: 5 000 000 Kamienie: 10 000 000 Kryształy: 3 000 000

Reputacja sojuszu: 2400
Czas ukończenia: 13:53:20

Wylęgarnia Dusiłapów

Zidentyfikowanie, skąd biorą się Dusiłapy jest o tyle trudne, co niewykonalne. Jednak przez lata przebywania wśród nich i analizowania ich zachowań, bohaterowie poznali kilka sztuczek, dzięki którym potrafią sprawić, by do osad przybywało więcej tych szkarłatnych stworzeń, niż zwykle. Jednym z nich jest stworzenie kryształowej doliny, która mieniąc się różnorodnymi barwami przyciąga uwagę Dusiłapów, przez co jest często zwana ich wylęgarnią. Obiekt ten wybudowany przy kopalniach owocuje zwiększeniem liczby pracowników, a co za tym idzie, surowców o 1%.

Wymagania: Charyzma: 83 Spryt: 83 Żywotność: 83
Kryształy: 800 000

Reputacja sojuszu: 500
Czas ukończenia: 01:23:20


Tajemnicą jesteś z księgi czarów - zbiegłą, mgłą zaklętą, którą tylko nieliczni przejdą.Kobieto puchu marny, a nie do zdobycia..


[img]http://images32.fotosik.pl/229/a1a97ccf4ea5f24dm.jpg[/img]

Offline

 

Stopka forum

RSS
Powered by PunBB
© Copyright 2002–2008 PunBB
Polityka cookies - Wersja Lo-Fi


Darmowe Forum | Ciekawe Fora | Darmowe Fora
www.aniolyapokalipsy.pun.pl