Sojusz Aniołów Apokalipsy
Tańczący na zgliszczach
(Mandi miała kłopoty z neciorkiem więc wklejam za nią)
Mandragora napisał:
Proponuję wprowadzić system warnów i ostrzeżeń i dla równowagi nagród.
Miałoby to przebiegać następujaco:
po 3 ostrzeżenia = 1 warn, co za tym idzie 9ostrzeżeń na czysto = wylot
i 3 nagrody zmazują jednego warna.
Prosiłabym o wypowiedź czy jesteście za i jak widzicie tą sprawę, za co warny a za co ostrzeżenia, a także za co nagrody.
Z góry dziękuję za każdą opinię
Offline
Jasne, że tak. wiadomo przecież, że każdemu może sie zdarzyć, że go nie będzie online albo coś, więc dobrze by było jakoś te warny usuwać.
Na przykład za udzielanie pomocy sojuszowej albo tydzień/dwa konsekwentnego grania... nie wiem...
Offline
Ewentualnie może być..
Offline
bez sensu, większa ilość ostrzeżeń, 'warnów' [masło maślane] wprowadzi tylko niepotrzebne zamieszanie i rozszerzy obowiązki osób zamieszanych w ich przydzielanie, ale jeśli są tacy masochiści by się umartwiać nad wzlotami czy upadkami innych to niech im słonko świeci w miarę rozpatrywania posunięć ocenianych graczy, dobrego nigdy za wiele.
sądzę że obecny system trzech ostrzeżeń jest słuszny, niezbyt skomplikowany i skutecznie odsiewający zły plon, chociaż nie podoba mi się rzucanie na forum [tu czy w grze poprzez wiadomości do sojuszu] haseł typu 'ty i ty ostrzeżenia bo to i to', lepszym posunięciem byłoby wysłanie prywatnej wiadomości i odwołanie się do rozsądku gracza który w mniemaniu przydzielającego zarobił 'warna', jeśli gracz podejmie rozmowę, wyjaśni to i owo, może się okazać że się wytłumaczy, jeśli nie podejmie, oleje sprawę, no to dodać dwa do dwóch.. mówi samo za siebie.
ah, tylko bez zbędnych emocji, to tylko gra, dla odprężenia nie?
cheers
Offline
Tańczący na zgliszczach
Gwai jak najbardziej masz racje, jednak nadal pozostaje kwestia tego iż
- nawet jeśli dana osoba otrzymująca warna się wytłumaczy - nie ma możliwości jego wymazania, co za tym idzie:
- zdobywanie czegoś takiego jak "pochwała" (zwał jak zwał, bez różnicy), kasująca w pewnej ilości warna w moim mniemaniu może trochę zaktywizować sojusz pod względem socjalnym. Sporo mamy ludzi, którzy grają tylko by grać, jest z nimi zerowy kontakt i brak jakiejkolwiek współpracy, która jest potrzebna chociażby kiedy zbiera sie na pomnik (załóżmy dla tej osoby)
Próbujemy wprowadzić coś co jakos ruszy ludźmi, będzie czymś nowym, a co najważniejsze warn przestanie być powodem do obrazy majestatu, fochów i innych takich bo będzie działać zasada "zrób coś 3 razy dobrze to wszyscy o tym zapomną"
Offline