Sojusz Anioły Apokalipsy na Vis arcana

Sojusz Aniołów Apokalipsy

#1 2009-03-12 20:39:36

morlugh

Nowicjusz

Zarejestrowany: 2009-03-01
Posty: 4
Punktów :   

WAżne do jutra 22

INFO W GRZE DO 22 jutra czyli dnia 13.03.2009



Dobre Muszkieterskie Guślarskie aksamitne rękawice Strzelca   
Poziom ulepszenia: 2

Wartość: 6 566
Ochrona: 5
Typ: Rękawice (Szaty)
Kara do skuteczności magii: 0%

+2 do odporności na magię ognia
+2 do odporności na magię wody
+2 do odporności na magię ziemi
+2 do odporności na magię powietrza
+2 do odporności na magię ciała
+2 do odporności na magię ducha

+2 do zwinności (+1)
+33% szans na dodatkowy ruch w turze (+3%)
+2 do celności (+1)
+2 do taktyki (+1)

Wymagania:
Inteligencja: 31
Poziom: 12




Niszczycielski Lniany pled Zaświatów
    Zamknij

Wartość: 8 320
Ochrona: 7
Typ: Napierśnik (Szaty)
Kara do skuteczności magii: 0%

+4 do odporności na magię ognia
+4 do odporności na magię wody
+4 do odporności na magię ziemi
+4 do odporności na magię powietrza
+4 do odporności na magię ciała
+4 do odporności na magię ducha

+45% szans na dodatkowy ruch w turze (+3%)
+5 obrażeń od magii ducha (+5)

Wymagania:
Wiedza: 26
Inteligencja: 33
Poziom: 13



Niezwyciężony Naszyjnik    Zamknij

Wartość: 12 920
Typ: Amulet

dodatkowy atak w pierwszej rundzie
+3 do zwinności (+1)

Wymagania:
Poziom: 34




Barbarzyński Wisior Doświadczenia   

Wartość: 32 640
Typ: Amulet

-3 do taktyki
-3 do sprytu
+7 do siły (+1)
+14 do żywotności (+1)
+2.64% punktów doświadczenia w walce (+0.33%)

Wymagania:
Poziom: 48



Dobry Magiczny Guślarski kostur Koncentracji
    Zamknij

Wartość: 23 529
Obrażenia: 70-85
Typ: Broń Drzewcowa 1-ręczna

+13% regeneracji many (+1%)
+39% szans na dodatkowy ruch w turze (+3%)

Wymagania:
Wiedza: 70
Inteligencja: 87
Poziom: 43





Pazury Osy    Zamknij

Wartość: 11 520
Obrażenia: 69-80
Typ: Broń Sieczna 1-ręczna
(Broń zabójcy)

ignoruje 5% ochrony przeciwnika (+1%)

Wymagania:
Siła: 83
Zwinność: 70
Taktyka: 96
Poziom: 48







Wzmocnione żołnierskie buty Chwały    Zamknij

Wartość: 13 260
Ochrona: 8
Typ: Buty (Ciężka zbroja)
Kara do skuteczności magii: 3%

+1 do odporności na magię ognia
+1 do odporności na magię wody
+1 do odporności na magię ziemi
+1 do odporności na magię powietrza
+1 do odporności na magię ciała
+1 do odporności na magię ducha

+39% szans na dodatkowy ruch w turze (+3%)

Wymagania:
Siła: 65
Poziom: 39


Przebiegły Pierścień Płomieni    Zamknij

Wartość: 12 240
Typ: Pierścień

+7 do sprytu (+1)
+5 obrażeń od magii ognia (+5)

Wymagania:
Poziom: 34




Orli Naszyjnik Oświecenia    Zamknij

Wartość: 15 231
Typ: Amulet

+4 do taktyki (+1)
+6 do wiedzy (+1)

Wymagania:
Poziom: 32


Muszkieterski Husarski kirys    Zamknij

Wartość: 21 280
Ochrona: 52
Typ: Napierśnik (Ciężka zbroja)
Kara do skuteczności magii: 16%

+9 do odporności na magię ognia
+9 do odporności na magię wody
+9 do odporności na magię ziemi
+9 do odporności na magię powietrza
+9 do odporności na magię ciała
+9 do odporności na magię ducha

+5 do zwinności (+1)
+27% szans na dodatkowy ruch w turze (+3%)

Wymagania:
Siła: 118
Poziom: 56

Offline

 

Stopka forum

RSS
Powered by PunBB
© Copyright 2002–2008 PunBB
Polityka cookies - Wersja Lo-Fi


Darmowe Forum | Ciekawe Fora | Darmowe Fora
www.aniolyapokalipsy.pun.pl Gąski ośrodki wypoczynkowe