Sojusz Aniołów Apokalipsy
INFO W GRZE DO 22 jutra czyli dnia 13.03.2009
Dobre Muszkieterskie Guślarskie aksamitne rękawice Strzelca
Poziom ulepszenia: 2
Wartość: 6 566
Ochrona: 5
Typ: Rękawice (Szaty)
Kara do skuteczności magii: 0%
+2 do odporności na magię ognia
+2 do odporności na magię wody
+2 do odporności na magię ziemi
+2 do odporności na magię powietrza
+2 do odporności na magię ciała
+2 do odporności na magię ducha
+2 do zwinności (+1)
+33% szans na dodatkowy ruch w turze (+3%)
+2 do celności (+1)
+2 do taktyki (+1)
Wymagania:
Inteligencja: 31
Poziom: 12
Niszczycielski Lniany pled Zaświatów Zamknij
Wartość: 8 320
Ochrona: 7
Typ: Napierśnik (Szaty)
Kara do skuteczności magii: 0%
+4 do odporności na magię ognia
+4 do odporności na magię wody
+4 do odporności na magię ziemi
+4 do odporności na magię powietrza
+4 do odporności na magię ciała
+4 do odporności na magię ducha
+45% szans na dodatkowy ruch w turze (+3%)
+5 obrażeń od magii ducha (+5)
Wymagania:
Wiedza: 26
Inteligencja: 33
Poziom: 13
Niezwyciężony Naszyjnik Zamknij
Wartość: 12 920
Typ: Amulet
dodatkowy atak w pierwszej rundzie
+3 do zwinności (+1)
Wymagania:
Poziom: 34
Barbarzyński Wisior Doświadczenia
Wartość: 32 640
Typ: Amulet
-3 do taktyki
-3 do sprytu
+7 do siły (+1)
+14 do żywotności (+1)
+2.64% punktów doświadczenia w walce (+0.33%)
Wymagania:
Poziom: 48
Dobry Magiczny Guślarski kostur Koncentracji Zamknij
Wartość: 23 529
Obrażenia: 70-85
Typ: Broń Drzewcowa 1-ręczna
+13% regeneracji many (+1%)
+39% szans na dodatkowy ruch w turze (+3%)
Wymagania:
Wiedza: 70
Inteligencja: 87
Poziom: 43
Pazury Osy Zamknij
Wartość: 11 520
Obrażenia: 69-80
Typ: Broń Sieczna 1-ręczna
(Broń zabójcy)
ignoruje 5% ochrony przeciwnika (+1%)
Wymagania:
Siła: 83
Zwinność: 70
Taktyka: 96
Poziom: 48
Wzmocnione żołnierskie buty Chwały Zamknij
Wartość: 13 260
Ochrona: 8
Typ: Buty (Ciężka zbroja)
Kara do skuteczności magii: 3%
+1 do odporności na magię ognia
+1 do odporności na magię wody
+1 do odporności na magię ziemi
+1 do odporności na magię powietrza
+1 do odporności na magię ciała
+1 do odporności na magię ducha
+39% szans na dodatkowy ruch w turze (+3%)
Wymagania:
Siła: 65
Poziom: 39
Przebiegły Pierścień Płomieni Zamknij
Wartość: 12 240
Typ: Pierścień
+7 do sprytu (+1)
+5 obrażeń od magii ognia (+5)
Wymagania:
Poziom: 34
Orli Naszyjnik Oświecenia Zamknij
Wartość: 15 231
Typ: Amulet
+4 do taktyki (+1)
+6 do wiedzy (+1)
Wymagania:
Poziom: 32
Muszkieterski Husarski kirys Zamknij
Wartość: 21 280
Ochrona: 52
Typ: Napierśnik (Ciężka zbroja)
Kara do skuteczności magii: 16%
+9 do odporności na magię ognia
+9 do odporności na magię wody
+9 do odporności na magię ziemi
+9 do odporności na magię powietrza
+9 do odporności na magię ciała
+9 do odporności na magię ducha
+5 do zwinności (+1)
+27% szans na dodatkowy ruch w turze (+3%)
Wymagania:
Siła: 118
Poziom: 56
Offline