Sojusz Anioły Apokalipsy na Vis arcana

Sojusz Aniołów Apokalipsy

#1 2009-02-19 16:09:47

Snori Hog

Nowicjusz

12123264
Call me!
Skąd: Radom
Zarejestrowany: 2009-02-10
Posty: 8
Punktów :   
WWW

Snori Hog/Khedr/Wojownik

Siła 145 (+7)
Żywotność 135 (+6)
Wiedza 40 (0)
Inteligencja 49 (0)
Zwinność 116 (+25)
Spryt 62 (0)
Celność 23 (0)
Charyzma 56 (0)
Taktyka 134 (+12)
Szczęście    4


Broń Sieczna  111%
Broń Obuchowa  75%
Broń Miotana   0%
Broń Drzewcowa   0%
Magia Ognia   0%
Magia Wody   62%
Magia Ziemi   91%
Magia Powietrza   0%
Magia Ciała   0%
Magia Ducha   0%
Tarcza   13%
Ciężka Zbroja   48%
Lekka Zbroja   60%
Szaty   0%

Biegłość w Tarcza     1
Biegłość w Broni Białej     3
Grad Ciosów     4   
Biegłość w Zbrojach     0   
Celny Cios         2   
Skupienie     2   
Magiczny Blok     0   

Ochrona:     158/158
Obrażenia:  540 - 597

Woda:    29
Ogień:    29
Ziemia:    29
Powietrze:    29
Duch:    29
Ciało:    29


czary

Wrażliwość na Magię Wody
Rześkość
Zalanie Robaka
Wrażliwość na Magię Ziemi
Przyzwanie Elementala Ziemi
Kamienna Skóra
Odporność na Magię Ziemi
Moc Ziemi
Wsparcie Natury
Masowa Wrażliwość na Magię Ziemi


itemki

Szturmowy Szyszak

Wartość: 11 475
Ochrona: 13
Typ: Hełm (Lekka zbroja)
Kara do skuteczności magii: 3%

+4 do odporności na magię ognia
+4 do odporności na magię wody
+4 do odporności na magię ziemi
+4 do odporności na magię powietrza
+4 do odporności na magię ciała
+4 do odporności na magię ducha

+5 do taktyki
+27% szans na dodatkowy ruch w turze (+3%)

Wymagania:
Zwinność: 81
Poziom: 45


Żywotny Sygnet Zwinności

Wartość: 14 976
Typ: Pierścień

+3 do zwinności (+1)
+6 do żywotności (+1)
+4 do zwinności (+1)

Wymagania:
Poziom: 26


Smoczy Pierścień Duszy

Wartość: 28 728
Typ: Pierścień

+7 do siły (+1)
+25 obrażeń od magii ognia (+5)
+15 obrażeń od magii ducha (+5)

Wymagania:
Poziom: 63


Ognisty talizman Gudrun
Artefakt

Wartość: 0
Typ: Amulet

+50 obrażeń od ognia
każde trafienie opóźnia ruch przeciwnika o 3% w aktualnej turze
+8 do ochrony

Ekwipunek Gudrun:
Ognisty talizman Gudrun
Srebrzysta hakama Gudrun
Łucznicze bransolety Gudrun

Wymagania:
Poziom: 43


Ekwipunek Beowulfa

Szklana kolczuga Beowulfa
Artefakt

Wartość: 0
Ochrona: 35
Typ: Napierśnik (Lekka zbroja)
Kara do skuteczności magii: 8%

+14 do odporności na magię ognia
+14 do odporności na magię wody
+14 do odporności na magię ziemi
+14 do odporności na magię powietrza
+14 do odporności na magię ciała
+14 do odporności na magię ducha

+4 do szczęścia
+7% do PŻ

Ekwipunek Beowulfa:
Zaklęty pas Beowulfa
Jadowite karwasze Beowulfa
Szklana kolczuga Beowulfa

Wymagania:
Zwinność: 10
Poziom: 41


Zaklęty pas Beowulfa
Artefakt

Wartość: 0
Ochrona: 8
Typ: Pas (Lekka zbroja)
Kara do skuteczności magii: 2%

+3 do odporności na magię ognia
+3 do odporności na magię wody
+3 do odporności na magię ziemi
+3 do odporności na magię powietrza
+3 do odporności na magię ciała
+3 do odporności na magię ducha

+9% szans na udany atak
15% szybsze ataki
+10 do zwinności

Ekwipunek Beowulfa:
Zaklęty pas Beowulfa
Jadowite karwasze Beowulfa
Szklana kolczuga Beowulfa

Wymagania:
Zwinność: 10
Poziom: 43


Jadowite karwasze Beowulfa
Artefakt

Wartość: 0
Ochrona: 14
Typ: Rękawice (Lekka zbroja)
Kara do skuteczności magii: 3%

+4 do odporności na magię ognia
+4 do odporności na magię wody
+4 do odporności na magię ziemi
+4 do odporności na magię powietrza
+4 do odporności na magię ciała
+4 do odporności na magię ducha

+4% do PŻ
przy trafieniu wykrada manę w wysokości 5% zadanych obrażeń
obrażenia od magii zredukowane o 8%

Ekwipunek Beowulfa:
Zaklęty pas Beowulfa
Jadowite karwasze Beowulfa
Szklana kolczuga Beowulfa

Wymagania:
Zwinność: 10
Poziom: 38


Dobry Krwawy Katowski miecz
Poziom ulepszenia: 6

Wartość: 11 340
Obrażenia: 145-172
Typ: Broń Sieczna 2-ręczna

+52 do punktów życia (+13)

Wymagania:
Siła: 97
Zwinność: 52
Taktyka: 91
Poziom: 45


Wzmocnione ciężkie buty Koncentracji

Wartość: 10 982
Ochrona: 7
Typ: Buty (Ciężka zbroja)
Kara do skuteczności magii: 3%

+1 do odporności na magię ognia
+1 do odporności na magię wody
+1 do odporności na magię ziemi
+1 do odporności na magię powietrza
+1 do odporności na magię ciała
+1 do odporności na magię ducha

+30% szans na dodatkowy ruch w turze (+3%)

Wymagania:
Siła: 59
Poziom: 34

Ostatnio edytowany przez Snori Hog (2009-02-28 16:59:55)


uprasza się osoby niepełnoletnie o nieodpalanie poniższego linku.
http://www.youtube.com/watch?v=Ews6lVhIDxU

Offline

 

Stopka forum

RSS
Powered by PunBB
© Copyright 2002–2008 PunBB
Polityka cookies - Wersja Lo-Fi


Darmowe Forum | Ciekawe Fora | Darmowe Fora
NabĂ­zĂ­me samonosnĂŠ betonovĂŠ nĂĄdrĹže Ferienwohnung Seeduene Gąski ośrodki wypoczynkowe