Sojusz Aniołów Apokalipsy
Członek Rady
Dobry Lwi Katowski berdysz Błyskotliwosci Zamknij
Wartość: 54 859
Obrażenia: 221-299
Typ: Broń Drzewcowa 2-ręczna
+9 do siły (+1)
+6 do sprytu (+1)
+5 do charyzmy (+1)
+5 do inteligencji (+1)
Wymagania:
Siła: 186
Zwinność: 105
Taktyka: 146
Poziom: 83
Bermudzki Rapier Koncentracji Zamknij
Wartość: 28 044
Obrażenia: 134-164
Typ: Broń Sieczna 1-ręczna
+9% szans na unik (+1%)
-5% szans na udany atak
+27% szans na dodatkowy ruch w turze (+3%)
Wymagania:
Siła: 160
Zwinność: 106
Taktyka: 160
Poziom: 82
Niszczycielska Łebka Słońca Zamknij
Wartość: 35 340
Ochrona: 18
Typ: Hełm (Lekka zbroja)
Kara do skuteczności magii: 3%
+5 do odporności na magię ognia
+5 do odporności na magię wody
+5 do odporności na magię ziemi
+5 do odporności na magię powietrza
+5 do odporności na magię ciała
+5 do odporności na magię ducha
+39% szans na dodatkowy ruch w turze (+3%)
+16% do odporności na każdą magię (+1%)
Wymagania:
Zwinność: 107
Poziom: 62
Magiczne Tanto Koncentracji Zamknij
Wartość: 25 900
Obrażenia: 99-119
Typ: Broń Sieczna 1-ręczna
(Broń zabójcy)
+12% regeneracji many (+1%)
+27% szans na dodatkowy ruch w turze (+3%)
Wymagania:
Siła: 122
Zwinność: 104
Taktyka: 142
Poziom: 71
Wyjątkowe Kwieciste Szpony Osy Zamknij
Wartość: 41 159
Obrażenia: 179-216
Typ: Broń Sieczna 2-ręczna
+8 do charyzmy (+1)
+10% do odporności na magię ziemi (+1%)
ignoruje 4% ochrony przeciwnika (+1%)
Wymagania:
Siła: 149
Zwinność: 80
Taktyka: 140
Poziom: 70
Stały Sygnet Żywotności Zamknij
Wartość: 34 176
Typ: Pierścień
+19% do odporności na magię ognia (+1%)
+18 do żywotności (+1)
Wymagania:
Poziom: 89
+Dobra Wybuchowa Kolczasta maczuga Błyskawic
Wartość: 16 848
Obrażenia: 103-132
+30% do obrażeń zadawanych nieumarłym
Typ: Broń Obuchowa 1-ręczna
+15 obrażeń od magii ognia 2 osobom (+5)
+15 obrażeń od magii powietrza (+5)
Wymagania:
Siła: 129
Zwinność: 66
Taktyka: 111
Poziom: 65
Solidny Sygnet Zamknij
Wartość: 27 600
Typ: Pierścień
+15 do ochrony (+3)
Wymagania:
Poziom: 92
Dobry Muszkieterski Kindżał Rusałek Zamknij
Wartość: 36 936
Obrażenia: 134-152
Typ: Broń Sieczna 1-ręczna
+4 do zwinności (+1)
+24% szans na dodatkowy ruch w turze (+3%)
+15% zwiększone działanie magii wody (+1%)
Wymagania:
Siła: 144
Zwinność: 96
Taktyka: 144
Poziom: 75
Złoty łuk Chwały Zamknij
Wartość: 34 200
Obrażenia: 298-330
Ilość ataków: 3
Typ: Broń Miotana 2-ręczna
+42% szans na dodatkowy ruch w turze (+3%)
Wymagania:
Zwinność: 180
Celność: 180
Poziom: 90
Wyjątkowy Barbarzyński Złoty łuk
Wartość: 40 698
Obrażenia: 358-390
Ilość ataków: 3
Typ: Broń Miotana 2-ręczna
-6 do taktyki
-6 do sprytu
+11 do siły (+1)
+20 do żywotności (+1)
Wymagania:
Zwinność: 180
Celność: 180
Poziom: 90
Więzienny Sygnet Strzelca
Wartość: 39 150
Typ: Pierścień
+11 do sprytu (+1)
+8 do taktyki (+1)
-9 do charyzmy
+8 do celności (+1)
+5 do taktyki (+1)
Wymagania:
Poziom: 87
Wyjątkowa Shirasaya Apokalipsy
Wartość: 42 000
Obrażenia: 307-389
Typ: Broń Sieczna 2-ręczna
+40 obrażeń od każdej magii (+2)
Wymagania:
Siła: 227
Zwinność: 122
Taktyka: 213
Poziom: 100
+Dobra Niedźwiedzia Maczeta Twardości
Wartość: 27 613
Obrażenia: 186-221
Typ: Broń Sieczna 1-ręczna
+8% do odporności na magię ciała (+1%)
+45 do obrażeń od magii ciała (+5)
+25 obrażeń od magii ziemi (+5)
Wymagania:
Siła: 189
Zwinność: 126
Taktyka: 188
Poziom: 94
Barbarzyński Pierścień Kreatywności
Wartość: 48 552
Typ: Pierścień
-5 do taktyki
-5 do sprytu
+11 do siły (+1)
+19 do żywotności (+1)
+4 do taktyki (+1)
+5 do inteligencji (+1)
Wymagania:
Poziom: 84
Wyjątkowy Skrytobójczy pas Gigantów Zamknij
Wartość: 32 104
Ochrona: 22
Typ: Pas (Lekka zbroja)
Kara do skuteczności magii: 2%
+3 do odporności na magię ognia
+3 do odporności na magię wody
+3 do odporności na magię ziemi
+3 do odporności na magię powietrza
+3 do odporności na magię ciała
+3 do odporności na magię ducha
+30 do ochrony (+6)
Wymagania:
Zwinność: 170
Poziom: 98
Offline