Sojusz Anioły Apokalipsy na Vis arcana

Sojusz Aniołów Apokalipsy

  • Nie jesteś zalogowany.
  • Polecamy: Moda

#1 2009-02-20 23:00:58

Aine

Nowicjusz

9891914
Zarejestrowany: 2009-02-20
Posty: 4
Punktów :   

Aine/Elf/Druid

Aine napisał:

Siła 53
Żywotność     132
Wiedza 87
Inteligencja 138+11
Zwinność 106+6
Spryt 71
Celność 62
Charyzma    52+4
Taktyka 97+3
Szczęście 3


Broń Sieczna  0%
Broń Obuchowa  0%
Broń Miotana  12%
Broń Drzewcowa  6%
Magia Ognia  74%
Magia Wody  83%
Magia Ziemi  74%
Magia Powietrza  108%
Magia Ciała  85%
Magia Ducha  85%
Tarcza  5%
Ciężka Zbroja  22%
Lekka Zbroja  36%
Szaty  63%


Szczęście    3
Więź z Naturą  1
Instynkt Łowcy    3
Druga Skóra  1
Regeneracja  3
Duch Opiekuńczy  3
Mistrz Żywiołów  2


Kara do magii-0%


Czary przygotowawcze:
Lodowa Tarcza
Dar Ognia
Krąg Ognia
Kamienne Ostrze
Lekkość
Magiczne Lustro
Przyzywanie Burzołaka
Klątwa
Magiczne Okowy
Krąg Milczenia
Wyciek Many
Witalność
Wężowa Zwinność
Heroizm
Choroba


Czary Bojowe:
Lodowy Promień
Lodowa Włócznia
Płonące Ręce
Implozja
Kula Magmy
Zdmuchnięcie
Umysłowe Pchnięcie
Kostucha
Gniecie
Uschnięcie Kończyny


Itemy:
Dobry Gwiezdny Jedwabny turban

Wartość: 15 840
Ochrona: 10
Typ: Hełm (Szaty)
Kara do skuteczności magii: 0%

+6 do odporności na magię ognia
+6 do odporności na magię wody
+6 do odporności na magię ziemi
+6 do odporności na magię powietrza
+6 do odporności na magię ciała
+6 do odporności na magię ducha

+75 punktów many (+15)
+2 do szczęścia

Żmijowy amulet Gunnara
Artefakt

Wartość: 0
Typ: Amulet

+4% do PŻ
+8 do odporności na magię
+12 do ochrony

Ekwipunek Gunnara:
Żmijowy amulet Gunnara
Złote naręczaki Gunnara
Okuty pas Gunnara

Wymagania:
Poziom: 40

Krwawy Pierścień Ciała

Wartość: 2 016
Typ: Pierścień

+15 do punktów życia (+15)
+5 obrażeń od magii ciała (+5)

Wymagania:
Poziom: 6

Liściasta tunika Gullveig
Artefakt

Wartość: 0
Ochrona: 25
Typ: Napierśnik (Szaty)
Kara do skuteczności magii: 0%

+16 do odporności na magię ognia
+16 do odporności na magię wody
+16 do odporności na magię ziemi
+16 do odporności na magię powietrza
+16 do odporności na magię ciała
+16 do odporności na magię ducha

+25% zwiększone działanie magii


Demoniczny Sygnet

Wartość: 12 240
Typ: Pierścień

+8 obrażeń od magii ognia (+4)
+8 obrażeń od magii ziemi (+4)

Wymagania:
Poziom: 34

Różdżka Ziemi

Wartość: 0
Obrażenia: 75-95
Typ: Broń Drzewcowa 1-ręczna

+30% zwiększone działanie magii ziemi
+4 do inteligencji


Wyjątkowa Krwawa Jedwabna szarfa
Wartość: 8 918
Ochrona: 6
Typ: Pas (Szaty)
Kara do skuteczności magii: 0%

+3 do odporności na magię ognia
+3 do odporności na magię wody
+3 do odporności na magię ziemi
+3 do odporności na magię powietrza
+3 do odporności na magię ciała
+3 do odporności na magię ducha

+20 do punktów życia (+10)

Wymagania:
Wiedza: 57
Inteligencja: 71
Poziom: 35

Różdżka Ducha
Artefakt

Wartość: 0
Obrażenia: 80-102
Typ: Broń Drzewcowa 1-ręczna

+30% zwiększone działanie magii ducha
+7 do inteligencji


Krwawe Kościane bransolety Opatów

Wartość: 18 144
Ochrona: 9
Typ: Rękawice (Szaty)
Kara do skuteczności magii: 0%

+6 do odporności na magię ognia
+6 do odporności na magię wody
+6 do odporności na magię ziemi
+6 do odporności na magię powietrza
+6 do odporności na magię ciała
+6 do odporności na magię ducha

+40 do punktów życia (+10)
+17% zwiększone działanie magii ciała (+1%)

Wymagania:
Wiedza: 71
Inteligencja: 89
Poziom: 45

Szturmowe Jedwabne dhoti Sylfów

Wartość: 20 073
Ochrona: 8
Typ: Spodnie (Szaty)
Kara do skuteczności magii: 0%

+5 do odporności na magię ognia
+5 do odporności na magię wody
+5 do odporności na magię ziemi
+5 do odporności na magię powietrza
+5 do odporności na magię ciała
+5 do odporności na magię ducha

+5 do taktyki
+21% szans na dodatkowy ruch w turze (+3%)
+15% zwiększone działanie magii powietrza (+1%)


Cesarskie Guślarskie sandały Mnichów
Wartość: 18 033
Ochrona: 4
Typ: Buty (Szaty)
Kara do skuteczności magii: 0%

+2 do odporności na magię ognia
+2 do odporności na magię wody
+2 do odporności na magię ziemi
+2 do odporności na magię powietrza
+2 do odporności na magię ciała
+2 do odporności na magię ducha

+4 do charyzmy (+1)
ceny w sklepie niższe o 5%
+10% zwiększone działanie magii ciała (+1%)

Wymagania:
Wiedza: 62

Inteligencja: 78
Poziom: 39

Ostatnio edytowany przez Aine (2009-02-26 19:17:06)


Nie chodzi o to, że ktoś postanawia, że chce zostać myszą... to przychodzi samo...

Offline

 

Stopka forum

RSS
Powered by PunBB
© Copyright 2002–2008 PunBB
Polityka cookies - Wersja Lo-Fi


Darmowe Forum | Ciekawe Fora | Darmowe Fora
www.aniolyapokalipsy.pun.pl wakacje z dziećmi nad morzem wynajem autobusów Piła Roboty ziemne kraków