Siła 145 (+7)
Żywotność 135 (+6)
Wiedza 40 (0)
Inteligencja 49 (0)
Zwinność 116 (+25)
Spryt 62 (0)
Celność 23 (0)
Charyzma 56 (0)
Taktyka 134 (+12)
Szczęście 4
Broń Sieczna 111%
Broń Obuchowa 75%
Broń Miotana 0%
Broń Drzewcowa 0%
Magia Ognia 0%
Magia Wody 62%
Magia Ziemi 91%
Magia Powietrza 0%
Magia Ciała 0%
Magia Ducha 0%
Tarcza 13%
Ciężka Zbroja 48%
Lekka Zbroja 60%
Szaty 0%
Biegłość w Tarcza 1
Biegłość w Broni Białej 3
Grad Ciosów 4
Biegłość w Zbrojach 0
Celny Cios 2
Skupienie 2
Magiczny Blok 0
Ochrona: 158/158
Obrażenia: 540 - 597
Woda: 29
Ogień: 29
Ziemia: 29
Powietrze: 29
Duch: 29
Ciało: 29
czary
Wrażliwość na Magię Wody
Rześkość
Zalanie Robaka
Wrażliwość na Magię Ziemi
Przyzwanie Elementala Ziemi
Kamienna Skóra
Odporność na Magię Ziemi
Moc Ziemi
Wsparcie Natury
Masowa Wrażliwość na Magię Ziemi
itemki
Szturmowy Szyszak
Wartość: 11 475
Ochrona: 13
Typ: Hełm (Lekka zbroja)
Kara do skuteczności magii: 3%
+4 do odporności na magię ognia
+4 do odporności na magię wody
+4 do odporności na magię ziemi
+4 do odporności na magię powietrza
+4 do odporności na magię ciała
+4 do odporności na magię ducha
+5 do taktyki
+27% szans na dodatkowy ruch w turze (+3%)
Wymagania:
Zwinność: 81
Poziom: 45
Żywotny Sygnet Zwinności
Wartość: 14 976
Typ: Pierścień
+3 do zwinności (+1)
+6 do żywotności (+1)
+4 do zwinności (+1)
Wymagania:
Poziom: 26
Smoczy Pierścień Duszy
Wartość: 28 728
Typ: Pierścień
+7 do siły (+1)
+25 obrażeń od magii ognia (+5)
+15 obrażeń od magii ducha (+5)
Wymagania:
Poziom: 63
Ognisty talizman Gudrun
Artefakt
Wartość: 0
Typ: Amulet
+50 obrażeń od ognia
każde trafienie opóźnia ruch przeciwnika o 3% w aktualnej turze
+8 do ochrony
Ekwipunek Gudrun:
Ognisty talizman Gudrun
Srebrzysta hakama Gudrun
Łucznicze bransolety Gudrun
Wymagania:
Poziom: 43
Ekwipunek BeowulfaSzklana kolczuga BeowulfaArtefaktWartość: 0
Ochrona: 35
Typ: Napierśnik (Lekka zbroja)
Kara do skuteczności magii: 8%
+14 do odporności na magię ognia
+14 do odporności na magię wody
+14 do odporności na magię ziemi
+14 do odporności na magię powietrza
+14 do odporności na magię ciała
+14 do odporności na magię ducha
+4 do szczęścia
+7% do PŻ
Ekwipunek Beowulfa:
Zaklęty pas Beowulfa
Jadowite karwasze Beowulfa
Szklana kolczuga Beowulfa
Wymagania:
Zwinność: 10
Poziom: 41
Zaklęty pas BeowulfaArtefaktWartość: 0
Ochrona: 8
Typ: Pas (Lekka zbroja)
Kara do skuteczności magii: 2%
+3 do odporności na magię ognia
+3 do odporności na magię wody
+3 do odporności na magię ziemi
+3 do odporności na magię powietrza
+3 do odporności na magię ciała
+3 do odporności na magię ducha
+9% szans na udany atak
15% szybsze ataki
+10 do zwinności
Ekwipunek Beowulfa:
Zaklęty pas Beowulfa
Jadowite karwasze Beowulfa
Szklana kolczuga Beowulfa
Wymagania:
Zwinność: 10
Poziom: 43
Jadowite karwasze BeowulfaArtefaktWartość: 0
Ochrona: 14
Typ: Rękawice (Lekka zbroja)
Kara do skuteczności magii: 3%
+4 do odporności na magię ognia
+4 do odporności na magię wody
+4 do odporności na magię ziemi
+4 do odporności na magię powietrza
+4 do odporności na magię ciała
+4 do odporności na magię ducha
+4% do PŻ
przy trafieniu wykrada manę w wysokości 5% zadanych obrażeń
obrażenia od magii zredukowane o 8%
Ekwipunek Beowulfa:
Zaklęty pas Beowulfa
Jadowite karwasze Beowulfa
Szklana kolczuga Beowulfa
Wymagania:
Zwinność: 10
Poziom: 38
Dobry Krwawy Katowski mieczPoziom ulepszenia: 6Wartość: 11 340
Obrażenia: 145-172
Typ: Broń Sieczna 2-ręczna
+52 do punktów życia (+13)
Wymagania:
Siła: 97
Zwinność: 52
Taktyka: 91
Poziom: 45
Wzmocnione ciężkie buty KoncentracjiWartość: 10 982
Ochrona: 7
Typ: Buty (Ciężka zbroja)
Kara do skuteczności magii: 3%
+1 do odporności na magię ognia
+1 do odporności na magię wody
+1 do odporności na magię ziemi
+1 do odporności na magię powietrza
+1 do odporności na magię ciała
+1 do odporności na magię ducha
+30% szans na dodatkowy ruch w turze (+3%)
Wymagania:
Siła: 59
Poziom: 34
Ostatnio edytowany przez Snori Hog (2009-02-28 16:59:55)