Sojusz Anioły Apokalipsy na Vis arcana

Sojusz Aniołów Apokalipsy

#1 2009-02-08 00:30:07

SETHIS

Nowicjusz

5658211
Skąd: Rybnik (woj.Slaskie)
Zarejestrowany: 2009-02-07
Posty: 5
Punktów :   

SETHIS/gnom/druid

CECHY
Siła                39 (0)
Żywotność      99 (+7)
Wiedza           90 (0)
Inteligencja   115 (+18)
Zwinność        58 (+3)
Spryt              67 (+7)
Celność          16 (0)
Charyzma       54 (+10)
Taktyka          69 (0)
Szczęście         5


UMIEJĘTNOŚCI RASOWE   
Zaskoczenie
Magiczny Kanał
Magiczna Aura


UMIEJĘTNOŚCI

Magia Ognia        83%
Magia Wody        54%
Magia Ziemi        63%
Magia Powierza   35%
Magia Ciała        50%
Magia Ducha      54%


ITEMY

Kryształowa korona Gullveig     Zamknij
Artefakt

Wartość: 0
Ochrona: 10
Typ: Hełm (Szaty)
Kara do skuteczności magii: 0%

+7 do odporności na magię ognia
+7 do odporności na magię wody
+7 do odporności na magię ziemi
+7 do odporności na magię powietrza
+7 do odporności na magię ciała
+7 do odporności na magię ducha

+5% do PŻ
+10% do many
odnawia 3% many na turę

Ekwipunek Gullveig:
Kryształowa korona Gullveig
Świetliste bransolety Gullveig
Liściasta tunika Gullveig

Wymagania:
Inteligencja: 10
Poziom: 45
***********************

Powstańczy Sygnet    Zamknij

Wartość: 10 440
Typ: Pierścień

+7 do sprytu (+1)
+6 do charyzmy (+1)

Wymagania:
Poziom: 29
***********************

Pozłacany Sygnet Zwycięstwa    Zamknij

Wartość: 16 830
Typ: Pierścień

+9% do odporności na magię ducha (+1%)
+10 obrażeń od magii ducha (+5)
+4 do charyzmy (+1)
+10 do obrażeń (+5)

Wymagania:
Poziom: 33
************************

ermudzki Naszyjnik Okiełznania    Zamknij

Wartość: 20 520
Typ: Amulet

+12% szans na unik (+1%)
-5% szans na udany atak
1 z przeciwników traci 100% ataku w pierwszej turze (+10%)


Wymagania:
Poziom: 36
************************

Zdrowotny Wełniany pled Mnichów    Zamknij

Wartość: 27 744
Ochrona: 28
Typ: Napierśnik (Szaty)
Kara do skuteczności magii: 0%

+17 do odporności na magię ognia
+17 do odporności na magię wody
+17 do odporności na magię ziemi
+17 do odporności na magię powietrza
+17 do odporności na magię ciała
+17 do odporności na magię ducha

+7 do żywotności (+1)
+9% zwiększone działanie magii ciała (+1%)

Wymagania:
Wiedza: 79
Inteligencja: 99
Poziom: 51
****************************

Różdżka Ducha    Zamknij
Artefakt

Wartość: 0
Obrażenia: 80-102
Typ: Broń Drzewcowa 1-ręczna

+30% zwiększone działanie magii ducha
+7 do inteligencji



Wymagania:
Wiedza: 77
Inteligencja: 80
Poziom: 40
***************************

Różdżka Ciała    Zamknij
Artefakt

Wartość: 0
Obrażenia: 79-101
Typ: Broń Drzewcowa 1-ręczna

+30% zwiększone działanie magii ciała
+6 do inteligencji



Wymagania:
Wiedza: 76
Inteligencja: 79
Poziom: 39
*************************

Lądowa Aksamitna szarfa Inteligencji    Zamknij

Wartość: 9 193
Ochrona: 3
Typ: Pas (Szaty)
Kara do skuteczności magii: 0%

+2 do odporności na magię ognia
+2 do odporności na magię wody
+2 do odporności na magię ziemi
+2 do odporności na magię powietrza
+2 do odporności na magię ciała
+2 do odporności na magię ducha

+16% zwiększone działanie magii ziemi (+1%)
+5 do inteligencji (+1)

Wymagania:
Wiedza: 44
Inteligencja: 55
Poziom: 26
**************************

Gwiezdne Jedwabne dhoti    Zamknij

Wartość: 13 120
Ochrona: 8
Typ: Spodnie (Szaty)
Kara do skuteczności magii: 0%

+5 do odporności na magię ognia
+5 do odporności na magię wody
+5 do odporności na magię ziemi
+5 do odporności na magię powietrza
+5 do odporności na magię ciała
+5 do odporności na magię ducha

+60 punktów many (+15)
+2 do szczęścia

Wymagania:
Wiedza: 66
Inteligencja: 82
Poziom: 41
**************************

Dobry Krwawy Czarnoksięski aksamitny manipularz Koncentracji    Zamknij

Wartość: 19 407
Ochrona: 8
Typ: Rękawice (Szaty)
Kara do skuteczności magii: 0%

+5 do odporności na magię ognia
+5 do odporności na magię wody
+5 do odporności na magię ziemi
+5 do odporności na magię powietrza
+5 do odporności na magię ciała
+5 do odporności na magię ducha

+30 do punktów życia (+10)
+33% szans na dodatkowy ruch w turze (+3%)

Wymagania:
Wiedza: 62
Inteligencja: 77
Poziom: 38
************************

Muszkieterskie Guślarskie sandały    Zamknij

Wartość: 12 597
Ochrona: 4
Typ: Buty (Szaty)
Kara do skuteczności magii: 0%

+2 do odporności na magię ognia
+2 do odporności na magię wody
+2 do odporności na magię ziemi
+2 do odporności na magię powietrza
+2 do odporności na magię ciała
+2 do odporności na magię ducha

+3 do zwinności (+1)
+36% szans na dodatkowy ruch w turze (+3%)

Wymagania:
Wiedza: 62
Inteligencja: 78
Poziom: 39
********************************

Ostatnio edytowany przez SETHIS (2009-02-08 13:40:13)

Offline

 

Stopka forum

RSS
Powered by PunBB
© Copyright 2002–2008 PunBB
Polityka cookies - Wersja Lo-Fi


Darmowe Forum | Ciekawe Fora | Darmowe Fora
KvalitnĂŠ betónovĂŠ nĂĄdrĹže a Ĺžumpy TrebiĹĄov rasa psa bolończyk Ustronie Morskie cane corso cena