INFO W GRZE DO 22 jutra czyli dnia 13.03.2009
Dobre Muszkieterskie Guślarskie aksamitne rękawice Strzelca Poziom ulepszenia: 2
Wartość: 6 566 Ochrona: 5 Typ: Rękawice (Szaty) Kara do skuteczności magii: 0%
+2 do odporności na magię ognia +2 do odporności na magię wody +2 do odporności na magię ziemi +2 do odporności na magię powietrza +2 do odporności na magię ciała +2 do odporności na magię ducha
+2 do zwinności (+1) +33% szans na dodatkowy ruch w turze (+3%) +2 do celności (+1) +2 do taktyki (+1)
Wymagania: Inteligencja: 31 Poziom: 12
Niszczycielski Lniany pled Zaświatów Zamknij
Wartość: 8 320 Ochrona: 7 Typ: Napierśnik (Szaty) Kara do skuteczności magii: 0%
+4 do odporności na magię ognia +4 do odporności na magię wody +4 do odporności na magię ziemi +4 do odporności na magię powietrza +4 do odporności na magię ciała +4 do odporności na magię ducha
+45% szans na dodatkowy ruch w turze (+3%) +5 obrażeń od magii ducha (+5)
Wymagania: Wiedza: 26 Inteligencja: 33 Poziom: 13
Niezwyciężony Naszyjnik Zamknij
Wartość: 12 920 Typ: Amulet
dodatkowy atak w pierwszej rundzie +3 do zwinności (+1)
Wymagania: Poziom: 34
Barbarzyński Wisior Doświadczenia
Wartość: 32 640 Typ: Amulet
-3 do taktyki -3 do sprytu +7 do siły (+1) +14 do żywotności (+1) +2.64% punktów doświadczenia w walce (+0.33%)
Wymagania: Poziom: 48
Dobry Magiczny Guślarski kostur Koncentracji Zamknij
Wartość: 23 529 Obrażenia: 70-85 Typ: Broń Drzewcowa 1-ręczna
+13% regeneracji many (+1%) +39% szans na dodatkowy ruch w turze (+3%)
Wymagania: Wiedza: 70 Inteligencja: 87 Poziom: 43
Pazury Osy Zamknij
Wartość: 11 520 Obrażenia: 69-80 Typ: Broń Sieczna 1-ręczna (Broń zabójcy)
ignoruje 5% ochrony przeciwnika (+1%)
Wymagania: Siła: 83 Zwinność: 70 Taktyka: 96 Poziom: 48
Wzmocnione żołnierskie buty Chwały Zamknij
Wartość: 13 260 Ochrona: 8 Typ: Buty (Ciężka zbroja) Kara do skuteczności magii: 3%
+1 do odporności na magię ognia +1 do odporności na magię wody +1 do odporności na magię ziemi +1 do odporności na magię powietrza +1 do odporności na magię ciała +1 do odporności na magię ducha
+39% szans na dodatkowy ruch w turze (+3%)
Wymagania: Siła: 65 Poziom: 39
Przebiegły Pierścień Płomieni Zamknij
Wartość: 12 240 Typ: Pierścień
+7 do sprytu (+1) +5 obrażeń od magii ognia (+5)
Wymagania: Poziom: 34
Orli Naszyjnik Oświecenia Zamknij
Wartość: 15 231 Typ: Amulet
+4 do taktyki (+1) +6 do wiedzy (+1)
Wymagania: Poziom: 32
Muszkieterski Husarski kirys Zamknij
Wartość: 21 280 Ochrona: 52 Typ: Napierśnik (Ciężka zbroja) Kara do skuteczności magii: 16%
+9 do odporności na magię ognia +9 do odporności na magię wody +9 do odporności na magię ziemi +9 do odporności na magię powietrza +9 do odporności na magię ciała +9 do odporności na magię ducha
+5 do zwinności (+1) +27% szans na dodatkowy ruch w turze (+3%)
Wymagania: Siła: 118 Poziom: 56
|