Dobry Lwi Katowski berdysz Błyskotliwosci Zamknij
Wartość: 54 859 Obrażenia: 221-299 Typ: Broń Drzewcowa 2-ręczna
+9 do siły (+1) +6 do sprytu (+1) +5 do charyzmy (+1) +5 do inteligencji (+1)
Wymagania: Siła: 186 Zwinność: 105 Taktyka: 146 Poziom: 83
Bermudzki Rapier Koncentracji Zamknij
Wartość: 28 044 Obrażenia: 134-164 Typ: Broń Sieczna 1-ręczna
+9% szans na unik (+1%) -5% szans na udany atak +27% szans na dodatkowy ruch w turze (+3%)
Wymagania: Siła: 160 Zwinność: 106 Taktyka: 160 Poziom: 82
Niszczycielska Łebka Słońca Zamknij
Wartość: 35 340 Ochrona: 18 Typ: Hełm (Lekka zbroja) Kara do skuteczności magii: 3%
+5 do odporności na magię ognia +5 do odporności na magię wody +5 do odporności na magię ziemi +5 do odporności na magię powietrza +5 do odporności na magię ciała +5 do odporności na magię ducha
+39% szans na dodatkowy ruch w turze (+3%) +16% do odporności na każdą magię (+1%)
Wymagania: Zwinność: 107 Poziom: 62
Magiczne Tanto Koncentracji Zamknij
Wartość: 25 900 Obrażenia: 99-119 Typ: Broń Sieczna 1-ręczna (Broń zabójcy)
+12% regeneracji many (+1%) +27% szans na dodatkowy ruch w turze (+3%)
Wymagania: Siła: 122 Zwinność: 104 Taktyka: 142 Poziom: 71
Wyjątkowe Kwieciste Szpony Osy Zamknij
Wartość: 41 159 Obrażenia: 179-216 Typ: Broń Sieczna 2-ręczna
+8 do charyzmy (+1) +10% do odporności na magię ziemi (+1%) ignoruje 4% ochrony przeciwnika (+1%)
Wymagania: Siła: 149 Zwinność: 80 Taktyka: 140 Poziom: 70
Stały Sygnet Żywotności Zamknij
Wartość: 34 176 Typ: Pierścień
+19% do odporności na magię ognia (+1%) +18 do żywotności (+1)
Wymagania: Poziom: 89
+Dobra Wybuchowa Kolczasta maczuga Błyskawic Wartość: 16 848 Obrażenia: 103-132 +30% do obrażeń zadawanych nieumarłym Typ: Broń Obuchowa 1-ręczna
+15 obrażeń od magii ognia 2 osobom (+5) +15 obrażeń od magii powietrza (+5)
Wymagania: Siła: 129 Zwinność: 66 Taktyka: 111 Poziom: 65
Solidny Sygnet Zamknij
Wartość: 27 600 Typ: Pierścień
+15 do ochrony (+3)
Wymagania: Poziom: 92
Dobry Muszkieterski Kindżał Rusałek Zamknij
Wartość: 36 936 Obrażenia: 134-152 Typ: Broń Sieczna 1-ręczna
+4 do zwinności (+1) +24% szans na dodatkowy ruch w turze (+3%) +15% zwiększone działanie magii wody (+1%)
Wymagania: Siła: 144 Zwinność: 96 Taktyka: 144 Poziom: 75
Złoty łuk Chwały Zamknij
Wartość: 34 200 Obrażenia: 298-330 Ilość ataków: 3 Typ: Broń Miotana 2-ręczna
+42% szans na dodatkowy ruch w turze (+3%)
Wymagania: Zwinność: 180 Celność: 180 Poziom: 90
Wyjątkowy Barbarzyński Złoty łuk Wartość: 40 698 Obrażenia: 358-390 Ilość ataków: 3 Typ: Broń Miotana 2-ręczna
-6 do taktyki -6 do sprytu +11 do siły (+1) +20 do żywotności (+1)
Wymagania: Zwinność: 180 Celność: 180 Poziom: 90
Więzienny Sygnet Strzelca Wartość: 39 150 Typ: Pierścień
+11 do sprytu (+1) +8 do taktyki (+1) -9 do charyzmy +8 do celności (+1) +5 do taktyki (+1)
Wymagania: Poziom: 87
Wyjątkowa Shirasaya Apokalipsy Wartość: 42 000 Obrażenia: 307-389 Typ: Broń Sieczna 2-ręczna
+40 obrażeń od każdej magii (+2)
Wymagania: Siła: 227 Zwinność: 122 Taktyka: 213 Poziom: 100
+Dobra Niedźwiedzia Maczeta Twardości Wartość: 27 613 Obrażenia: 186-221 Typ: Broń Sieczna 1-ręczna
+8% do odporności na magię ciała (+1%) +45 do obrażeń od magii ciała (+5) +25 obrażeń od magii ziemi (+5)
Wymagania: Siła: 189 Zwinność: 126 Taktyka: 188 Poziom: 94
Barbarzyński Pierścień Kreatywności Wartość: 48 552 Typ: Pierścień
-5 do taktyki -5 do sprytu +11 do siły (+1) +19 do żywotności (+1) +4 do taktyki (+1) +5 do inteligencji (+1)
Wymagania: Poziom: 84
Wyjątkowy Skrytobójczy pas Gigantów Zamknij
Wartość: 32 104 Ochrona: 22 Typ: Pas (Lekka zbroja) Kara do skuteczności magii: 2%
+3 do odporności na magię ognia +3 do odporności na magię wody +3 do odporności na magię ziemi +3 do odporności na magię powietrza +3 do odporności na magię ciała +3 do odporności na magię ducha
+30 do ochrony (+6)
Wymagania: Zwinność: 170 Poziom: 98
|