Siła 145 (+7) Żywotność 135 (+6) Wiedza 40 (0) Inteligencja 49 (0) Zwinność 116 (+25) Spryt 62 (0) Celność 23 (0) Charyzma 56 (0) Taktyka 134 (+12) Szczęście 4
Broń Sieczna 111% Broń Obuchowa 75% Broń Miotana 0% Broń Drzewcowa 0% Magia Ognia 0% Magia Wody 62% Magia Ziemi 91% Magia Powietrza 0% Magia Ciała 0% Magia Ducha 0% Tarcza 13% Ciężka Zbroja 48% Lekka Zbroja 60% Szaty 0%
Biegłość w Tarcza 1 Biegłość w Broni Białej 3 Grad Ciosów 4 Biegłość w Zbrojach 0 Celny Cios 2 Skupienie 2 Magiczny Blok 0
Ochrona: 158/158 Obrażenia: 540 - 597
Woda: 29 Ogień: 29 Ziemia: 29 Powietrze: 29 Duch: 29 Ciało: 29
czary Wrażliwość na Magię Wody Rześkość Zalanie Robaka Wrażliwość na Magię Ziemi Przyzwanie Elementala Ziemi Kamienna Skóra Odporność na Magię Ziemi Moc Ziemi Wsparcie Natury Masowa Wrażliwość na Magię Ziemi
itemki
Szturmowy Szyszak
Wartość: 11 475 Ochrona: 13 Typ: Hełm (Lekka zbroja) Kara do skuteczności magii: 3%
+4 do odporności na magię ognia +4 do odporności na magię wody +4 do odporności na magię ziemi +4 do odporności na magię powietrza +4 do odporności na magię ciała +4 do odporności na magię ducha
+5 do taktyki +27% szans na dodatkowy ruch w turze (+3%)
Wymagania: Zwinność: 81 Poziom: 45
Żywotny Sygnet Zwinności
Wartość: 14 976 Typ: Pierścień
+3 do zwinności (+1) +6 do żywotności (+1) +4 do zwinności (+1)
Wymagania: Poziom: 26
Smoczy Pierścień Duszy
Wartość: 28 728 Typ: Pierścień
+7 do siły (+1) +25 obrażeń od magii ognia (+5) +15 obrażeń od magii ducha (+5)
Wymagania: Poziom: 63
Ognisty talizman Gudrun Artefakt
Wartość: 0 Typ: Amulet
+50 obrażeń od ognia każde trafienie opóźnia ruch przeciwnika o 3% w aktualnej turze +8 do ochrony
Ekwipunek Gudrun: Ognisty talizman Gudrun Srebrzysta hakama Gudrun Łucznicze bransolety Gudrun
Wymagania: Poziom: 43
Ekwipunek Beowulfa
Szklana kolczuga Beowulfa Artefakt
Wartość: 0 Ochrona: 35 Typ: Napierśnik (Lekka zbroja) Kara do skuteczności magii: 8%
+14 do odporności na magię ognia +14 do odporności na magię wody +14 do odporności na magię ziemi +14 do odporności na magię powietrza +14 do odporności na magię ciała +14 do odporności na magię ducha
+4 do szczęścia +7% do PŻ
Ekwipunek Beowulfa: Zaklęty pas Beowulfa Jadowite karwasze Beowulfa Szklana kolczuga Beowulfa
Wymagania: Zwinność: 10 Poziom: 41
Zaklęty pas Beowulfa Artefakt
Wartość: 0 Ochrona: 8 Typ: Pas (Lekka zbroja) Kara do skuteczności magii: 2%
+3 do odporności na magię ognia +3 do odporności na magię wody +3 do odporności na magię ziemi +3 do odporności na magię powietrza +3 do odporności na magię ciała +3 do odporności na magię ducha
+9% szans na udany atak 15% szybsze ataki +10 do zwinności
Ekwipunek Beowulfa: Zaklęty pas Beowulfa Jadowite karwasze Beowulfa Szklana kolczuga Beowulfa
Wymagania: Zwinność: 10 Poziom: 43
Jadowite karwasze Beowulfa Artefakt
Wartość: 0 Ochrona: 14 Typ: Rękawice (Lekka zbroja) Kara do skuteczności magii: 3%
+4 do odporności na magię ognia +4 do odporności na magię wody +4 do odporności na magię ziemi +4 do odporności na magię powietrza +4 do odporności na magię ciała +4 do odporności na magię ducha
+4% do PŻ przy trafieniu wykrada manę w wysokości 5% zadanych obrażeń obrażenia od magii zredukowane o 8%
Ekwipunek Beowulfa: Zaklęty pas Beowulfa Jadowite karwasze Beowulfa Szklana kolczuga Beowulfa
Wymagania: Zwinność: 10 Poziom: 38
Dobry Krwawy Katowski miecz Poziom ulepszenia: 6
Wartość: 11 340 Obrażenia: 145-172 Typ: Broń Sieczna 2-ręczna
+52 do punktów życia (+13)
Wymagania: Siła: 97 Zwinność: 52 Taktyka: 91 Poziom: 45
Wzmocnione ciężkie buty Koncentracji
Wartość: 10 982 Ochrona: 7 Typ: Buty (Ciężka zbroja) Kara do skuteczności magii: 3%
+1 do odporności na magię ognia +1 do odporności na magię wody +1 do odporności na magię ziemi +1 do odporności na magię powietrza +1 do odporności na magię ciała +1 do odporności na magię ducha
+30% szans na dodatkowy ruch w turze (+3%)
Wymagania: Siła: 59 Poziom: 34
|