Ochrona: 118/118 Obrażenia: 556-628 Bóstwo: Loki
Umiejętności rasowe: Sokoli wzrok Znajomość Dziczy Strefa magii
Cechy: Siła 34(0) Żywotność 74(0) Wiedza 41(0) Inteligencja 87(0) Zwinność 96(0) Spryt 53(+6) Celność 97(+21) Charyzma 50(0) Taktyka 51(+3) Szczęście 2
Umiejętności: Broń Sieczna 7% Broń Obuchowa 0% Broń Miotana 75% Broń Drzewcowa 9% Magia Ognia 63% Magia Wody 39% Magia Ziemi 0% Magia Powietrza 58% Magia Ciała 0% Magia Ducha 0% Tarcza 1% Ciężka Zbroja 13% Lekka Zbroja 39% Szaty 9%
Set (+ruch): Lekka zbroja
Futrzana czapka Koncentracji
Wartość: 2 850 Ochrona: 5 Typ: Hełm (Lekka zbroja) Kara do skuteczności magii: 3%
+1 do odporności na magię ognia +1 do odporności na magię wody +1 do odporności na magię ziemi +1 do odporności na magię powietrza +1 do odporności na magię ciała +1 do odporności na magię ducha
+36% szans na dodatkowy ruch w turze (+3%) -------------------------------------------------------- Sprytny Sygnet Szpiega
Wartość: 5 610 Typ: Pierścień
+3 do sprytu (+1) +3 do taktyki (+1) +3 do sprytu +2 do szczęścia -------------------------------------------------------- Demoniczny Sygnet
Wartość: 10 440 Typ: Pierścień
+8 obrażeń od magii ognia (+4) +8 obrażeń od magii ziemi (+4) -------------------------------------------------------- Dobry Niszczycielski Skórzany płaszcz Zaświatów
Wartość: 26 880 Ochrona: 26 Typ: Napierśnik (Lekka zbroja) Kara do skuteczności magii: 8%
+9 do odporności na magię ognia +9 do odporności na magię wody +9 do odporności na magię ziemi +9 do odporności na magię powietrza +9 do odporności na magię ciała +9 do odporności na magię ducha
+42% szans na dodatkowy ruch w turze (+3%) +10 obrażeń od magii ducha (+5) -------------------------------------------------------- Wytrzymały Skórzany pas Koncentracji
Wartość: 8 002 Ochrona: 4 Typ: Pas (Lekka zbroja) Kara do skuteczności magii: 2%
+1 do odporności na magię ognia +1 do odporności na magię wody +1 do odporności na magię ziemi +1 do odporności na magię powietrza +1 do odporności na magię ciała +1 do odporności na magię ducha
+3 do ochrony (+3) +33% szans na dodatkowy ruch w turze (+3%) -------------------------------------------------------- Dobre Niszczycielskie Okute buty Celności
Wartość: 18 931 Ochrona: 7 Typ: Buty (Lekka zbroja) Kara do skuteczności magii: 1%
+1 do odporności na magię ognia +1 do odporności na magię wody +1 do odporności na magię ziemi +1 do odporności na magię powietrza +1 do odporności na magię ciała +1 do odporności na magię ducha
+42% szans na dodatkowy ruch w turze (+3%) +4 do celności (+1)
Set Gudrun: Lekka zbroja
Ognisty talizman Gudrun Artefakt
Wartość: 0 Typ: Amulet
+50 obrażeń od ognia każde trafienie opóźnia ruch przeciwnika o 3% w aktualnej turze +8 do ochrony -------------------------------------------------------- Łucznicze bransolety Gudrun Artefakt
Wartość: 0 Ochrona: 15 Typ: Rękawice (Lekka zbroja) Kara do skuteczności magii: 3%
+5 do odporności na magię ognia +5 do odporności na magię wody +5 do odporności na magię ziemi +5 do odporności na magię powietrza +5 do odporności na magię ciała +5 do odporności na magię ducha
1 dodatkowy strzał na turę +6% do obrażeń +12 do celności -------------------------------------------------------- Srebrzysta hakama Gudrun Artefakt
Wartość: 0 Ochrona: 15 Typ: Spodnie (Lekka zbroja) Kara do skuteczności magii: 3%
+5 do odporności na magię ognia +5 do odporności na magię wody +5 do odporności na magię ziemi +5 do odporności na magię powietrza +5 do odporności na magię ciała +5 do odporności na magię ducha
+4% do PŻ +8% do uników zwiększenie maksymanej ilości wypraw o 3 -------------------------------------------------------- Ekwipunek Gudrun 10% zadanych obrażeń przechodzi na PŻ +80% szans na dodatkowy ruch w turze
Broń:
Dobra Pozłacana Samopowtarzalna kusza Apokalipsy Poziom ulepszenia: 6
Wartość: 37 984 Obrażenia: 170-207 Ilość ataków: 2 Typ: Broń Miotana 2-ręczna
+8% do odporności na magię ducha (+1%) +15 obrażeń od magii ducha (+5) +22 obrażeń od każdej magii (+2)
|