Na chwilę obecną tj 32 lvl x)
STATYSTYKI PŻ: 386 +22 MA: 637 +45 Siła: 20 -2 Żyw: 58 +4 Wie: 61 +9 Int: 78 +11 Zwi: 33 +12 Spr: 28 0 Cel: 21 0 Cha: 32 0 Tak: 65 +15 Szcz: 0 Ochrona: 58 Odporności: Woda: 21 Ogień: 21 Ziemia: 21 Powietrze: 21 Duch: 21 Ciało: 21
umiejętności
Broń Sieczna 1% Broń Obuchowa 5% Broń Miotana 0% Broń Drzewcowa 4% Magia Ognia 19% Magia Wody 19% Magia Ziemi 18% Magia Powietrza 25% Magia Ciała 58% Magia Ducha 58% Tarcza 0% Ciężka Zbroja 7% Lekka Zbroja 10% Szaty 21%
umiejętności rasowe Wszechstronność Znajomość Terenu Adrenalina
ekwipunek:
Wyjątkowy Solidny Morion Inteligencji
Wartość: 6 552 Ochrona: 8 Typ: Hełm (Lekka zbroja) Kara do skuteczności magii: 3%
+1 do odporności na magię ognia +1 do odporności na magię wody +1 do odporności na magię ziemi +1 do odporności na magię powietrza +1 do odporności na magię ciała +1 do odporności na magię ducha
+3 do ochrony (+3) +2 do inteligencji (+1)
***
Dobra Muszkieterska Lniana toga Wody
Wartość: 21 158 Ochrona: 15 Typ: Napierśnik (Szaty) Kara do skuteczności magii: 0%
+10 do odporności na magię ognia +10 do odporności na magię wody +10 do odporności na magię ziemi +10 do odporności na magię powietrza +10 do odporności na magię ciała +10 do odporności na magię ducha
+3 do zwinności (+1) +33% szans na dodatkowy ruch w turze (+3%) +8% zwiększone działanie magii wody (+1%)
***
Wyjątkowa Eteryczna Aksamitna szarfa
Wartość: 8 044 Ochrona: 5 Typ: Pas (Szaty) Kara do skuteczności magii: 0%
+2 do odporności na magię ognia +2 do odporności na magię wody +2 do odporności na magię ziemi +2 do odporności na magię powietrza +2 do odporności na magię ciała +2 do odporności na magię ducha
+3 do zwinności (+1)
***
Dobre Krwawe Aksamitne dhoti Lekkości
Wartość: 6 451 Ochrona: 5 Typ: Spodnie (Szaty) Kara do skuteczności magii: 0%
+3 do odporności na magię ognia +3 do odporności na magię wody +3 do odporności na magię ziemi +3 do odporności na magię powietrza +3 do odporności na magię ciała +3 do odporności na magię ducha
+10 do punktów życia (+10) -1 do siły -12% do czasu wyprawy (1%)
***
Szturmowe Guślarskie chodaki Lewitacji
Wartość: 14 739 Ochrona: 3 Typ: Buty (Szaty) Kara do skuteczności magii: 0%
+2 do odporności na magię ognia +2 do odporności na magię wody +2 do odporności na magię ziemi +2 do odporności na magię powietrza +2 do odporności na magię ciała +2 do odporności na magię ducha
+5 do taktyki +27% szans na dodatkowy ruch w turze (+3%) +12% szans na unik (+1%)
***
Dobry Muszkieterski Guślarski jedwabny manipularz Lekkości
Wartość: 11 381 Ochrona: 6 Typ: Rękawice (Szaty) Kara do skuteczności magii: 0%
+3 do odporności na magię ognia +3 do odporności na magię wody +3 do odporności na magię ziemi +3 do odporności na magię powietrza +3 do odporności na magię ciała +3 do odporności na magię ducha
+3 do zwinności (+1) +30% szans na dodatkowy ruch w turze (+3%) -1 do siły -10% do czasu wyprawy (1%)
*** Dobra Szturmowa Różdżka Wampirów
Wartość: 13 372 Obrażenia: 42-58 Typ: Broń Drzewcowa 1-ręczna
+5 do taktyki +21% szans na dodatkowy ruch w turze (+3%) +3.4% zadanych obrażeń przechodzi na PŻ (+0.2%)
***
Żywotna Guślarska laska Olimpu
Wartość: 8 100 Obrażenia: 24-34 Typ: Broń Drzewcowa 1-ręczna
+2 do zwinności (+1) +4 do żywotności (+1) +3 do wiedzy (+1) +2 do inteligencji (+1)
*** Absorbujący Talizman Inteligencji
Wartość: 18 240 Typ: Amulet
regeneracja 3% punktów many na turę walki +4 do inteligencji (+1)
*** Muszkieterski Sygnet Zmycia
Wartość: 7 752 Typ: Pierścień
+1 do zwinności (+1) +33% szans na dodatkowy ruch w turze (+3%) +5 obrażeń od magii wody (+5)
*** Szturmowy Sygnet Oświecenia
Wartość: 12 376 Typ: Pierścień
+5 do taktyki +30% szans na dodatkowy ruch w turze (+3%) +6 do wiedzy (+1)
Czary na razie używam podobnych zestawów do wszystkiego...
|